Zarządzaj operacjami małych firm z GreenRope
GreenRope to kompleksowy zestaw narzędzi do zarządzania biznesem, który koncentruje się na zarządzaniu relacjami z klientami (CRM). Ten internetowy system zawiera szeroką gamę różnych narzędzi obejmujących wszystko, od zarządzania projektami po zarządzanie treścią, media społecznościowe, zarządzanie projektami i produktywność pracowników. Chociaż ma wiele zastosowań, najlepiej nadaje się dla małych i średnich firm.
Szeroka gama narzędzi
GreenRope zawiera wiele różnych aplikacji biznesowych, zarządzanych z jednego pulpitu nawigacyjnego. Chociaż zawiera szeroką gamę funkcji, pulpit nawigacyjny jest nadal przejrzysty i atrakcyjny wizualnie, z funkcjami wymienionymi w szeregu menu z zakładkami. Z głównego ekranu możesz przejść do swojego kalendarza, kanału informacyjnego lub innych raportów; możesz także kliknąć jedną z głównych ikon, aby zarządzać innymi narzędziami. Możesz do pewnego stopnia dostosować wygląd tego menu, chociaż funkcje dostosowywania są w większości powierzchowne. Z menu możesz zarządzać kontaktami, konfigurować automatyczne narzędzia marketingowe, oceniać potencjalnych klientów i nie tylko. Możesz importować kontakty z innych aplikacji; to oprogramowanie ma silną integrację z innym popularnym oprogramowaniem pocztowym, kalendarzowym, analitycznym i biznesowym. Różne plany cenowe dzielą swoje funkcje, ale różnią się liczbą kontaktów, które obsługuje każdy.
Proste, ale potężne narzędzie CRM
GreenRope oferuje wszechstronną funkcjonalność CRM, pozostając jednocześnie wizualnie prostym i łatwym w użyciu. Jego limity kontaktów mogą sprawić, że będzie mniej przydatny dla większych firm.